Niciun produs
Prețurile includ TVA
La Miss Grey ne dezvoltăm constant și căutăm neîncetat cele mai frumoase, elegante și feminine căi prin care fiecare femeie să-și poată exprima necondiționat personalitatea. Suntem întotdeauna alături de clientele noastre, atât prin creații originale, de un rafinament desăvârșit, cât și printr-o comunicare autentică, profesionistă.
Călătoria noastră a început în anul 2012, alături de o echipă în continuă creștere și perfecționare, care și-a însușit visul Miss Grey, acela de a oferi femeilor șansa celor mai grațioase, elegante și deosebite aventuri vestimentare. Dacă și tu ne împărtășești viziunea, te așteptăm cu drag să te alături echipei Miss Grey.
Studii medii sau superioare.
Experienta relevanta in vanzari, de preferat in domeniul fashion.
Abilităţi de comunicare, ascultare activa, prezentare siintelegerea nevoilor clientilor.
Persoana energica, persuasiva, cu atitudine pozitiva.
Abilitati excelente de comunicare, de lucru in echipa.
Capacitatea de planificare si organizare.
Cunostintele operare MS Office (Word, Excel).
Limba engleza-nivelul mediu.
Promovarea produselor companiei respectand metodele de prezentare si comercializare agreate, asigurand servicii excelente clientilor din cadrul showroom-ului.
Informarea corecta si completa a clientilor asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor companiei, regimului de garantie/returnare, preturilor, promotilor, precum si asupra procedurilor/regulamentelor companiei.
Oferirea de consultanță și îndrumare clienților cu privire la selecția produselor.
Servicii de consiliere la cele mai inalte standarde a clientilor companiei, conform misiunii, valorilor si scopurilor companiei.
Asigura managementul comenzilor, de la confirmarea detaliilor cu clientii, follow-up productie, pana la finalizarea, plata si livrarea comenzii catre client.
Responsabil de expunerea intregii colectii de produse disponibile in showroom, verificarea, etichetarea, aranjarea si ordonarea produselor expuse pentru vanzare.
Intretinerea curateniei si ordinii in magazin.
Indeplinirea obiectvelor lunare de vanzari.
Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa pasionata de fashion.
Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-o companie in continua crestere la nivel national si international.
Salariu fix 2000 lei, plus comision din vanzari.
Minim 2 ani experienta in Marketing, din care minim 1 an in mediul online (management platforma e-commerce).
Experiență în marketing digital (Social Media, SEO, Web Analytics).
Aptitudini si experienta de copywriting;.
Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Cunostinte avansate de limba Engleza (citit, scris, vorbit).
Realizarea de materiale grafice, cunostinte nivel mediu Corel Draw / Adobe Illustrator / Adobe Photoshop.
Creare si postare continut (texte si materiale grafice), moderare continut generat de useri.
Optimizarea paginilor companiei in cadrul fiecarei platforme sociale pentru a creste vizibilitatea continutului social al companiei.
Generarea, editarea, publicarea si distribuirea conținutului zilnic pe platformele de social media si pagini web ale brandului.
Coordonarea activitatilor de PR, impreuna cu Brand Managerul.
Editarea fotografiilor si crearea de bannere si vizualuri in vederea utilizarii lor pe canalele de social media sau in magazinul online.
Realizarea de newslettere si trimiterea acestora.
Administrarea platformei de e-commerce & blog: actualizare si introducere de continut, configurare.
Salariu foarte competitiv.
Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa pasionata de fashion.
Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-o companie in continua crestere la nivel national si international.