Intrebari Frecvente Miss Grey

  1. 1. Care sunt marimile disponibile si cum aflu care mi se potriveste?


Pentru a verifica marimile dupa care lucram, va rugam consultati ghidul de marimi pozitionat in josul paginii, iar pentru a determina exact masura potrivita, va rugam sa va masurati in jurul taliei, bustului si soldurilor.


2. Nu ma incadrez in dimensiunile din ghidul de marimi, ce fac?


Daca nici una dintre marimile de pe site nu vi se potriveste, aveti posibilitatea de a ne contacta la unul dintre numerele de telefon 0761 222 227 / 0763 858 888, sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook si de a comanda produsul dorit pe dimensiunile dumneavoastra exacte.


Pentru produsele lucrate pe dimensiunile exacte ale clientelor, nu se percep taxe suplimentare decat daca diferenta dintre masurile standard si masurile dumneavoastra este una considerabila. In cazul in care va aflati in aceasta situatie, pretul se calculeaza in functie de cantitatea de material folosita in plus pentru confectionarea produsului dorit.


3. Imi place un produs de pe site, dar mi-as dori sa il modific. Ce fac?


Aveti posibilitatea de a modifica produsul dorit de dumneavoastra dupa preferinte. Pentru modificarile aduse, se percep taxe suplimentare care se calculeaza in functie de dificultatea realizarii modificarilor. Pentru a specifica modificarile dorite, va rugam contactati-ne  la unul dintre numerele de telefon  0761 222 227 / 0763 858 888, sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook.


4. Produsul pe care l-am comandat nu imi este bun. Pot sa il schimb cu un alt produs?


Da, aveti posibilitatea de a schimba un produs cu o alta marime, daca cel comandat initial nu va este bun. In acest caz, va rugam sa ne contactati  la unul dintre numerele de telefon  0761 222 227 / 0763 858 888, sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook. Veti pastra produsul deja comandat la dumneavoastra, si il vei preda curierului in momentul in care acesta va va livra produsul la schimb.


Puteti schimba un produs cu un altul complet diferit ca model, cu mentiunea ca se achita diferentele de pret (din partea dumneavoastra, daca produsul dorit are un pret mai mare fata de primul comandat, sau din partea noastra daca al doilea produs are pretul mai mic decat cel comandat).


In acest sens, va rugam sa consultati cu atentie Conditiile de Returnare  din josul paginii Miss Grey.


5. Pot sa returnez un produs comandat, daca nu sunt multumita?


Da, in cazul in care nu sunteti multumita de produsul comandat, aveti posibilitatea de a-l returna. In acest sens, va rugam sa consultati cu atentie Conditiile de Returnare  din josul paginii Miss Grey.

 

6. In cat timp se realizeaza rambursul, in cazul returnarii unui produs?


Timpul de rambursare poate depinde, acolo unde este cazul, de politicile companiei unde aveți cardul de credit sau cardul de debit, dar nu va depăși 14 zile de la data returnării.

 

Contravaloarea rambursului se va face prin virament bancar sau prin ramburs, numai în contul persoanei care a plasat comanda.


Pentru mai multe detalii privind rambursul, va rugam sa consultati cu atentie Conditiile de Returnare  din josul paginii Miss Grey.


7. Cum pot comanda un produs Miss Grey?


In cazul in care doriti sa comandati unul dintre produsele noastre, aveti urmatoarele posibilitati:


  1.  

    a. Fie plasati comanda direct pe site-ul nostru https://missgrey.ro/ro/,
  2.  

    b. Fie plasati o comanda telefonica la numarul 0761 222 227,
  3.  

    c. Fie comandati produsul dorit printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook Miss Grey.

     


8. In cat timp se efectueaza livrarea?


Livrarea produselor Miss Grey se efectueaza intre 24 si 48 de ore, in cazul in care acestea se afla pe stoc, iar in cazul in care, la momentul comenzii, acestea nu sunt disponibile, intre 5 si 7 zile.


9. Pot comanda un produs care nu mai este pe stoc?


In cazul in care va doriti un produs care nu se mai afla pe stoc, nu se poate realiza comanda pe site. In schimb, puteti sa ne contactati   la unul dintre numerele de telefon  0761 222 227 / 0763 858 888, sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook, pentru a afla daca produsul mai revine pe stoc, si in ce perioada (aproximativ).


In cazul in care produsul dorit de catre dumnevoastra nu se mai lucreaza in serie, dar avem materialele si resursele disponibile, acesta va fi confectionat si expediat in momentul in care este realizat.


10. In ce orase si magazine din tara/ strainatate mai pot gasi produsele Miss Grey?


Miss Grey colaboreaza cu urmatoarele orase/magazine din tara (va rugam sa retineti faptul ca nu toate magazinele detin toate produsele de pe site-ul nostru):


  Alba Iulia-Ariesana
  Arad - Ariana S (Atrium Mall)
  Bacau - J'adore, Isabel
  Baia Mare - Mark's Boutique, Mexton
  Barlad - EL&EA
  Bistrita - Veronica, Boutique 39
  Bucuresti - Delight, Envy Fashion
  Buzau - Rochii Elegante
  Constanta - Blizzard Fashion
  Focsani - Es One Class (strada Republicii nr 4), Ecatex Fashion (bd-ul Unirii nr 20)
  Iasi - Copacabana (strada Stefan cel Mare nr 3), Shine (strada Calea Chisinaului nr 29)
  Maramures (Salistea de Sus) - Modern Magazin (strada Liviu Doru nr 260)
  Oradea - Starshiners
  Pitesti - In Puff
  Ploiesti - Alessia Boutique
  Radauti - Belissimma Fashion
  Rm. Valcea - Exit 9
  Satu-Mare - Afrodita
  Sibiu - Curly Boutique
  Slatina - Moda Myru
  Targoviste - Kandy
  Vaslui - Mexton
  Zalau - Juniorii, Coral


 

Miss Grey are de asemenea colaborari externe in:

 

  Irlanda (Dublin) - Fashion Boutique
  Italia - Nvictim
  Liban - Tip Top Store (strada Abdo Zeinoun )
  Londra - Binvogue (strada 5Walton Gardens )
  Spania - Valentina

 

11. Unde pot sa probez produsele Miss Grey?


Daca locuiti in Bucuresti, aveti posibilitatea de a ne vizita la showroom-ul localizat in strada Rusetu nr. 4, zona Crangasi-Constructorilor, cladirea Arena Sports, etajul 1. Pentru o vizita la showroom, este obligatorie efectuarea unei programari  la unul dintre numerele de telefon  0761 222 227 / 0763 858 888.


12. Sunt interesat/a de o colaborare en-gross, ce trebuie sa fac?


Miss Grey livreaza si produse en-gross; daca sunteti interesat/a de o colaborare in acest sens, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon 0786 328 232 si 0784 409 099.


13. Am vazut un produs Miss Grey pe Facebook/Twitter/Tumblr/Pinterest/Google Plus/Instagram. Cum pot afla pretul?


Orice postare de pe retelele sociale mentionate contine, in descriere, un link catre produsul/produsele Miss Grey de pe site. Accesand acel link, puteti afla pretul produsului/produselor, precum si alte detalii legate de materiale.


14. Sunt blogger fashion si sunt interesat/a de o colaborare. Cum procedez?


In cazul in care detineti un blog in zona fashion si sunteti interesat/a de o colaborare, ne puteti contacta aici: https://missgrey.ro/ro/contact-us.


15. Doresc sa iau legatura telefonic cu Miss Grey, insa nu primesc raspuns la telefon. Ce fac?


In cazul in care ne-ati apelat la numarul de telefon de pe site si nu vi s-a raspuns, va rugam sa insistati. Avand in vedere volumul ridicat de apeluri de la clientii Miss Grey, nu avem intodeauna posibilitatea sa preluam toate apelurile. De asemenea, puteti sa ne lasati un SMS pe numarul in cauza, in care sa specificati numele si prenumele dumneavoastra, scopul apelului si un numar de telefon la care va putem contacta noi.


16. Am purtat produsele Miss Grey la un eveniment si doresc sa impartasesc experienta mea. Unde pot trimite poze?


Daca doriti sa impartasiti cu noi imagini de la un eveniment la care ati purtat produsele Miss Grey, atasati-le intr-un mesaj privat pe pagina de Facebook, iar noi le vom adauga la albumul de pe Facebook dedicat clientelor Miss Grey. Va rugam sa mentionati daca nu sunteti de acord ca Miss Grey sa foloseasca pozele transmise de dumneavoastra.


17. Doresc sa plasez o comanda pe site, insa intampin probleme. Cum procedez?


In cazul in care aveti probleme cu plasarea unei comenzi online, va rugam asigurati-va ca produsul pe care il doriti se afla in stoc, ca sunteti logat/a cu contul de e-mail pe site, si ca ati completat corect toate campurile dupa adaugarea produsului in cos.


Daca problemele persista pentru ca site-ul este nefunctional, aveti posibilitatea de a plasa o comanda telefonic  la unul dintre numerele de telefon  0761 222 227 / 0763 858 888.


18. Locuiesc in strainatate si doresc sa comand un produs Miss Grey. Se fac livrari externe?


Da, Miss Grey efectueaza si livrari externe. Comanda poate fi plasata atat online, cat si telefonic  la unul dintre numerele de telefon  0761 222 227 / 0763 858 888. Va rugam sa consultati cu atentie sectiunea Informatii Transport  de pe site, pentru a va documenta in privinta timpului de livrare.


19. Realizati rochii la comanda?


Da, Miss Grey lucreaza, la solicitarea clientilor, si rochii la comanda. Pretul este stabilit in functie de dificultatea modelului si de materialele folosite, impreuna cu dumneavoastra. Va rugam sa retineti faptul ca Miss Grey nu reproduce creatiilor altor branduri romanesti.


Daca doriti sa realizati o rochie la comanda, contactati-ne  la unul dintre numerele de telefon  0761 222 227 / 0763 858 888 sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook Miss Grey.


Pentru rochiile la comanda, PROBA LA ATELIER ESTE OBLIGATORIE. De aceea, clientii care locuiesc in Bucuresti sunt avantajati din acest punct de vedere. 


20. Doresc sa fiu la curent cu noutatile si colectiile Miss Grey, cum procedez?


Pentru a fi la curent cu ultimele noutati Miss Grey, va recomandam sa va abonati la newsletter-ul saptamanal. Puteti face acest lucru introducand adresa dumneavoastra de e-mail in josul paginii Miss Grey, la sectiunea Newsletter.


De asemenea, va recomandam sa urmariti cu atentie pagina noastra de Facebook, blogul si celelalte retele de socializare, pe care pe regasiti in partea dreapta sus a site-ului Miss Grey.


21. Ce fac daca un produs pe care mi-l doresc nu este momentan pe stoc?


In cazul in care doriti un produs care momentan este indisponibil, creati un cont pe site (in cazul in care nu aveti deja unul), si adaugati produsul dorit in Wish List (butonul este plasat pe pagina de produs, imediat sub Cumpara acum).


De indata ce produsul va reveni pe stoc, veti primi notificare pe e-mail. Mentionam ca, daca ati adaugat produsele dorite in Wish List, veti avea prioritate la comanda in momentul in care acestea sunt, din nou, disponibile.